Prémiový webinár, ktorý musíš vidieť:
3 MARKETINGOVÉ PRAVIDLÁ
AKO ZAUJAŤ
NOVÝCH KLIENTOV
Prezradím ti, čo má spoločné rybačka
a budovanie úspešného biznisu (nielen) online
Prečo tieto pravidlá potrebuješ vedieť?
Pretože noví klienti (a ich zaujatie pomocou marketingu) sú kľúčom k úspechu v každom podnikaní. Hlavne v takom, kde ty nenaháňaš klientov, ale oni sa ti ozvú sami, s prosbou o pomoc.
Prezradím ti, čo má spoločné rybačka a budovanie úspešného biznisu (nielen) online. Pravdepodobne je to oveľa viac, ako si myslíš.
- Ako si môžeš účtovať mnohonásobne viac len vďaka malým zmenám v tvojom marketingu?
- Zvláštny a maximálne zaujímavý príbeh od Peter Čelko a ako keď pochopíš jeho podstatu môžeš získavať oveľa viac a lepšie klientky.
- Vďaka čomu môžeš mať vždy na 100% jasné, čo by si mala dávať do príspevkov tak, aby zaujali, tým správnych ľudí?
- Prečo je recesia a inflácia možno jedna z najlepších vecí, ktoré ťa postretli tento rok?
- Čo konkrétne ti pomôže, aby si nedostávala na tvoje statusy, príspevky a správy negatívnu spätnú väzbu (a ľudia konečne pochopili, že im chceš pomôcť).
Viac sa dozvieš z týchto oblastí:
- POZNÁŠ SVOJE PUBLIKUM?
Oveľa dôležitejšie ako akékoľvek marketingové triky, prefíkané stratégie. Potrebuješ vedieť, kto sú tvoji zákazníci, aká cieľová skupina…
SPOZNAJ SVOJ VLASTNÝ TRH!
- Čo ľudia naozaj riešia?
- Akými momentálnymi životnými obdobiami si prechádzajú?
- Aké sú ich sny, vízie?
- Čoho sa boja?
- Čo im v noci nedá spať?
- Čomu veria?
Ak si dobrá podnikateľka, mala by si poznať odpovede svojho publika.
Povedzme, že chceš marketingom zaujat ľudí, ktorí majú vyšší príjem a môžu si dovoliť investovať, čiže sa snažíš zaujať bonitných klientov… Čo takýto ľudia riešia? Pravdepodobne niečo iné, ako človek ktorý sa s financiami trápi. Čo im v noci nedá spať? Znovu niečo iné ako človeku, ktorý sa snaží prežiť do ďalšej výplaty. Čiže základom je poznať detailne svoje publikum, svojho zákazníka a na základe toho staviaš marketing.
- SPRÁVNY ODKAZ
Keď už vieš kto je tvoj zákaznik, vieš ako ho zaujať.
Podnikateľ = Cieľový zákazník = Investovanie = platforma Linkedin
Vieš zanechať konkrétny odkaz cielený na konkrétnu cieľovú skupinu.
Príklad: Rozmýšľate kam investovať svoje zisky z podnikania aby sa tak znásobili? Kontaktujte ma do správy…. Môžeš točiť videá, fb prispevky robiť s hodnotným obsahom.
Čiže keď poznáš svoje publikum, vieš dať správny odkaz a nakoniec cez ktorý kanál budeš svoje publikum vyživovať.
- SPRÁVNY KANÁL
- Sú tvojou cieľovou skupinou manažéri, podnikatelia, investori?
- Sú tvojou cieľovou skupinou rodiny, mamičky na materskej, bežní ľudia?
- Sú tvojou cieľovou skupinou starší ľudia nad 60 rokov?
Správny kanál - pre správne cieľové publikum - kde sa zdržuje najčastejšie?
Načo robiť marketing, keď neviem pre koho? Zbytočne vyhodené peniaze za marketing, reklamy, a to aj z hľadiska času a efektivity…
Kde teda nájdem svojho ideálneho zákazníka? Kde sa združujú?
Poznaj svoje publikum > Správny odkaz > Správny kanál
Viac užitočných a praxou overených tipov nájdeš v tomto webinári.
Kto vás bude webinárom sprevádzať

Erika Sonlajtner je biznis trénerka, mentorka žien s dôrazom na vlastnú jedinečnosť, mama troch úžasných dcér. Autorka metódy synergického podnikania a ženskej prosperity, zakladateľka biznis akadémie určenej na vzdelávanie a rozvoj podnikania.
Špecializuje sa na online podnikanie, získavanie a zaujatie klientov, High Ticket stratégiu a komunikáciu, vytváranie prémiových služieb a ponúk.
V rámci jej high-ticket prémiových programov prešlo viac ako 200 žien, ktoré ocenili nielen profesionálnu pomoc, ale aj dlhoročné podnikateľské skúsenosti. Vedie svoj tím ľudí na profesionálnej úrovni a komunikácii so svojimi klientkami.
Vytvára spojenie medzi stratégiami, intuíciou a energiou, pretože verí, že v tomto spojení tkvie tajomstvo skutočného a trvalého úspechu.