Prémiový webinár, ktorý musíš vidieť:


3 MARKETINGOVÉ PRAVIDLÁ 

AKO ZAUJAŤ

NOVÝCH KLIENTOV

Prezradím ti, čo má spoločné rybačka

a budovanie úspešného biznisu (nielen) online

Prečo tieto pravidlá potrebuješ vedieť?


Pretože noví klienti (a ich zaujatie pomocou marketingu) sú kľúčom k úspechu v každom podnikaní. Hlavne v takom, kde ty nenaháňaš klientov, ale oni sa ti ozvú sami, s prosbou o pomoc.

Prezradím ti, čo má spoločné rybačka a budovanie úspešného biznisu (nielen) online. Pravdepodobne je to oveľa viac, ako si myslíš.

  • Ako si môžeš účtovať mnohonásobne viac len vďaka malým zmenám v tvojom marketingu?
  • Zvláštny a maximálne zaujímavý príbeh od Peter Čelko a ako keď pochopíš jeho podstatu môžeš získavať oveľa viac a lepšie klientky.
  • Vďaka čomu môžeš mať vždy na 100% jasné, čo by si mala dávať do príspevkov tak, aby zaujali, tým správnych ľudí?
  • Prečo je recesia a inflácia možno jedna z najlepších vecí, ktoré ťa postretli tento rok?
  • Čo konkrétne ti pomôže, aby si nedostávala na tvoje statusy, príspevky a správy negatívnu spätnú väzbu (a ľudia konečne pochopili, že im chceš pomôcť).

Viac sa dozvieš z týchto oblastí:


  • POZNÁŠ SVOJE PUBLIKUM?

Oveľa dôležitejšie ako akékoľvek marketingové triky, prefíkané stratégie. Potrebuješ vedieť, kto sú tvoji zákazníci, aká cieľová skupina…

SPOZNAJ SVOJ VLASTNÝ TRH! 

  • Čo ľudia naozaj riešia?
  • Akými momentálnymi životnými obdobiami si prechádzajú?
  • Aké sú ich sny, vízie? 
  • Čoho sa boja? 
  • Čo im v noci nedá spať?
  • Čomu veria?

Ak si dobrá podnikateľka, mala by si poznať odpovede svojho publika.

Povedzme, že chceš marketingom zaujat ľudí, ktorí majú vyšší príjem a môžu si dovoliť investovať, čiže sa snažíš zaujať bonitných klientov… Čo takýto ľudia riešia? Pravdepodobne niečo iné, ako človek ktorý sa s financiami trápi. Čo im v noci nedá spať? Znovu niečo iné ako človeku, ktorý sa snaží prežiť do ďalšej výplaty. Čiže základom je poznať detailne svoje publikum, svojho zákazníka a na základe toho staviaš marketing.

  • SPRÁVNY ODKAZ

Keď už vieš kto je tvoj zákaznik, vieš ako ho zaujať.

Podnikateľ = Cieľový zákazník = Investovanie = platforma Linkedin

Vieš zanechať konkrétny odkaz cielený na konkrétnu cieľovú skupinu.

Príklad: Rozmýšľate kam investovať svoje zisky z podnikania aby sa tak znásobili? Kontaktujte ma do správy…. Môžeš točiť videá, fb prispevky robiť s hodnotným obsahom.

Čiže keď poznáš svoje publikum, vieš dať správny odkaz a nakoniec cez ktorý kanál budeš svoje publikum vyživovať.

  • SPRÁVNY KANÁL
  • Sú tvojou cieľovou skupinou manažéri, podnikatelia, investori? 
  • Sú tvojou cieľovou skupinou rodiny, mamičky na materskej, bežní ľudia?
  • Sú tvojou cieľovou skupinou starší ľudia nad 60 rokov?

Správny kanál - pre správne cieľové publikum - kde sa zdržuje najčastejšie?

Načo robiť marketing, keď neviem pre koho? Zbytočne vyhodené peniaze za marketing, reklamy, a to aj z hľadiska času a efektivity…

Kde teda nájdem svojho ideálneho zákazníka? Kde sa združujú?

Poznaj svoje publikum > Správny odkaz > Správny kanál

Viac užitočných a praxou overených tipov nájdeš v tomto webinári.

Kto vás bude webinárom sprevádzať


Erika Sonlajtner je biznis trénerka, mentorka žien s dôrazom na vlastnú jedinečnosť, mama troch úžasných dcér. Autorka metódy synergického podnikania a ženskej prosperity, zakladateľka biznis akadémie určenej na vzdelávanie a rozvoj podnikania.

Špecializuje sa na online podnikanie, získavanie a zaujatie klientov, High Ticket stratégiu a komunikáciu, vytváranie prémiových služieb a ponúk.

V rámci jej high-ticket prémiových programov prešlo viac ako 200 žien, ktoré ocenili nielen profesionálnu pomoc, ale aj dlhoročné podnikateľské skúsenosti. Vedie svoj tím ľudí na profesionálnej úrovni a komunikácii so svojimi klientkami.

Vytvára spojenie medzi stratégiami, intuíciou a energiou, pretože verí, že v tomto spojení tkvie tajomstvo skutočného a trvalého úspechu.

Vyplň svoju objednávku

a okamžite získaj prístup k záznamu webinára